Lil Lush Pud - Golden wonder

Nagyon régóta szemezek a Lush termékekkel. Idén végül nagy hévvel kiválogattam egy pár dolgot, ami tetszett, főleg a karácsonyi kiadásból és azt kértem karácsonyra illetve még Mikulásra. Hát végül csak ezt a két darabot sikerült beszerezni még Mikulásra. Az egyik  a Golden wonder fürdő"golyó", a másik pedig a lil lush pud, szintén fürdőgolyó. 
Hazafelé egész úton a zacskót szagolgattam, biztos hülyének is néztek a villamoson :) De hát olyan jó illatuk van. A boltban ebből semmit nem éreztem, ugyanis ahogy beléptem, az orrom megtelt az ott uralkodó egyveleges illatfelhővel, aztán hiába szagolgattam egyenként, hogy könnyebben döntsek, egyáltalán nem éreztem az illatukat. Végül a honlapon leírtak alapján választottam őket. 

Golden wonder 1390,- Lil lush pud 890,-

 A Golden wonder nevéből adódóan egy aranyporral bevont kis csoda, ami ajándékdoboz külsőt kapott. Szerintem nagyon cukin néz ki és egyébként nem olyan kicsi. A belsejében van egy kis meglepetés, ezért nem lehet több részletben felhasználni (vagyis inkább azt mondanám, hogy nem érdemes), hisz pont az a lényege, hogy mit rejt magában. Az illata egyébként citrusos. Ez elég nagy pazarlás, de hát egyszer élünk, kipróbáltam. Az eredményről majd lejjebb.
A Lil lush pud az angol karácsonyi puding külsejét öltötte magára, ami nekem nagyon bejön. Az illata édes, ünnepies, de nehezen meghatározható. Kellemes, nem túl erős. Nekem nagyon tetszik.

Ilyen kis helyes csomag
Ez pedig egy gombóc :)
 Most már két fél gombóc :)

A szobámban tartottam őket néhány napid, nem akartam rögtön elhasználni. Nagyon kellemes illatot árasztottak, mindig olyan jó volt belépni a szobába :)
A Lil lush pudról több helyen is olvastam, hogy semmi extra. Hát valóban semmi extra kádba dobva, azért nem rossz. Lehet, hogy azért, mert én félbevágtam, de szerintem amúgy sem lett volna erősebb a hatás. Az illatot érdekes módon a fürdőkádba dobva nem igazán éreztem, ami fura volt, mert arra számítottam, hogy akkor még jobban kijönnek az illatanyagok. A vizet szép karamell színűre színezte, de habot (mivel nem habfürdő) nem csinál. Az egyetlen, amit talán érzékeltem, hogy a bőrömön egy finom réteg képződik, nem száradt ki a víztől, hanem kellemesen puha lett.
A Golden wonder már extrább élményt nyújt, de ezt tudtam előre, már láttam, hogy mindenféle váratlan dolgok történnek, miután a vízbe dobja az ember. Először is ugye elkezd feloldódni és az arany-fehér csodából sorra jönnek elő rózsaszín és kék sugárban a színek. A végén szép kék színű vizet kapunk, tele arany csillámokkal, ami nagyon jól néz ki. A belsejében valami rózsaszín dolog zörgött (mert ha megráztam akkor lehetett is hallani, hogy van ott valami), aztán ez is szétázott. Amit viszont csak a végén vettem észre, hogy apró arany színű csillagokkal volt tele a víz teteje. De rengeteggel :) Na az nagyon jó volt, mintha egy csillagos éjszaka lett volna. Nagyon szuper. És persze ezek is valami szappanszerű anyagból, nem az a körömre ragasztós műanyag csillag anyag :D Ja és ennek sokkal jobban lehetett érezni a hidratáló hatását, mivel egy jókora darabról van szó. A testápolót el is lehet hagyni utána.
Összességében véve kicsit többet vártam, mert mindenki oda meg vissza van a Lushtól, de lehet, hogy emiatt valami földöntúli csodaélményt vártam :D Szóval összességében és reálisan nézve elég drága dolog, de azt hiszem biztosan fogok még venni pár dolgot, hogy teljesebb véleményt tudjak alkotni és azért még sok dolog izgatja a fantáziámat onnan (szappanok, más fürdőgolyók, habfürdők).

CONVERSATION

1 comments:

Sophie said...

Szia! Karácsonyra megkaptam a Golden Wondert és szerintem ez a legjobb fürdőgolyójuk amit eddig próbáltam. De amit neked ajánlani tudok, azok a luxus fürdőkészítmények(amik beleolvadnak a kádvízbe) és a habfürdők (a rengeteg hab miatt). Legalább is, én a fürdőgolyókat kevésbé szeretem a termékeik közül, mégha az elején jobban is izgatták a fantáziámat. További jó lush-t :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...