Karácsonyi akció a Makeuplazanál

Karácsony közeledtével szerintem minden boltban lesznek kisebb-nagyobb akciók, ahogy a MUP-nál is. Szerintem egész jó dolgok vannak akciósan, főleg Sleek és Barry M termékek. Aki kinézett valamit, most vegye meg, nem szoktak szerintem sűrűn akciózni. Az akció  december 31-ig tart.
Én egyébként a Sleek pigmenteket néztem ki, de rájöttem, hogy amiket kinéztem, ahhoz hasonló színeim vannak, szóval vacilálok, hogy mi legyen. Egyfelől már nagyon régóta szerettem volna elsősorban a Hypnotic árnyalatot, másfelől pedig van hasonló kékem, nem pont olyan, de több hasonló is van. Kinéztem még az Edent, az Outrage-t, a Spellbound-ot,a Dirty-t és a Vintage-t. Egyet nem igazán rendelnék a postaköltség miatt, mert úgy nem igazán éri meg. Meg nem kéne költenem a pénzt, mert most szeretnék menni a H&M shoppingtparty-ra csütörtökön, másnap pedig a Marionnaud-ba körülnézni, szóval nem tudom mi legyen.
Ti rendeltek valamit?

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...