Blogtalálkozó

 Vasárnap tartottuk meg a második blogtalálkozót. Ezúttal szűkebb körben, mint az elsőt. A kemény mag természetesen jelen volt: Zsófi, Panka, Virág és Kamilla. Első körben a Frei Cafét vettük célba, ahol -bár elég sokan voltak- sikerült egy kis helyet találni, így öten kényelmesen el is fértünk. Az Árkád egyébként zsúfolásig volt emberekkel köszönhetően a kuponos akciójuknak. A jó időre és a melegre tekintettel majdnem mindenki hideg italt rendelt. Én diós frappucinot, ami isteni volt, biztos visszamegyek még ilyenért, annyira ízlett.


 A kávézás során előkerültek a hozott termékek is, ezúttal majdnem mindent sikerült elpasszolnunk. Az emberek körülöttünk elég furcsán néztek, hogy mi ez a bazár az asztalon, de mi nem igazán zavartattuk magunkat és bőszen próbálgattuk a lakkokat és a szemhéjpúdereket. Miután több hullámban lezajlott a csere, Panni nagy örömére megcéloztuk a Naillandet.


 Többször elmentem már mellette és nézelődtem, de talán egyszer vettem tőlük körömlakkot. Egy pár Golden Rose lakkot szerettem volna végre begyűjteni. Főleg a Galaxy lakkok érdekeltek, de amiket kinéztem (06 és 21 árnyalat) egyáltalán nem tetszettek élőben. Végül a betervezett kettő helyett sikerült ötöt elhoznom.









Amiket hazahoztam: Golden Rose Holiday 54 és 58 | Golden Rose Rich Colour 05 és 103| Golden Rose Jolly Jewels 103







Végül az egész nagyon szuper volt.
Köszönöm, hogy eljöttetek :)

CONVERSATION

14 comments:

Queen of my mistakes said...

Szuper lehetett! :) Sajnos pont nem tudtam menni, de remélem legközelebb ott tudok majd lenni!

Anonymous said...

Szuper lakkokat választottál:( A Jolly Jewels-ről raksz majd fel képet, mert sokat nézegettem, de végül nem hoztam el, nem tudtam milyen lehet a körmökön.

Panni said...

Azt az ezüstös homoklakkot nekem is el kellett volna hoznom!

B. Dóri said...

Én is nagyon sajnálom, hogy közbejött egy másik program. :/ Jó lett volna veletek élőben is megismerkedni. Remélem legközelebb már nem jön közbe semmi. :)

Bar- BeautySaleBlog said...

.ezek a talalkozok nagyon jok lehetnek, irigykedek :)

Lilla said...

sajnos most nem tudtam menni, pedig szívesen ott lettem volna! :) a gr holiday lakkok nekem is megvannak, nagyon szépek! :)

Smejka said...

Panni arca mindent elárul. :D

Tamara said...

Drága Kamilla barátnőm olyan szép a képen ♥ Nagyon jól érezhettétek magatokat, én is ott voltam, de mi csak fél pillanatra rohantunk be párommal, sírtam is neki egy sort, hogy keressünk meg titeket :D de nem hatott.. :D

Kamilla said...

Tami ne túlozz, én nem tudtam hogy eddig így nézek ki oldalról, komolyan :DD
tényleg nagyon jó volt, kis családias hangulatban :))

Unknown said...

Jaj de sajnálom hogy nem tudtam menni :/ a fránya munka mindig közbe szól ..majd legközelebb :)

Anna said...

Nagyon csini voltál! :) De a többiek is! :)
A lakkok meg csodásak! ^^

hkorinna said...

Ohh, úgy elmaradtam az olvasólistámmal, hogy a felhívást is még csak most olvastam róla. :'(( Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott, biztosan szuper volt! *.*

Eni said...

Megkérdezhetem,hogy mivel fested a hajad?:)

Eni said...

Megkérdezhetem,hogy mivel fested a hajad?:)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...