Inspiration for Spring


Örömmel jelentem, hogy megújult a blog. Sok időt és fejtörést okozott, hogy mi legyen a fejléc és hogyan rendezzen el az oldalsávot, de eddig elégedett vagyok. Még szeretnék néhány újítást, hogy teljesen olyan legyen, amilyet elképzeltem. Mindenesetre mostanában teljesen rá vagyok kattanva a letisztult, "friss" színekre. Biztos a tavasz miatt. Azt hiszem nem ártana beszereznem néhány pasztell színű cuccot, hiszen még idén is hódítani fog a babakék, az orgona és a púderrózsaszín. 

I'm really glad that my blog got a makeover. It took so much thinking and time to realize how I want it to be and what should the header look like and the sideband, but so far I'm happy with it. I also wanna give some touches to it, to achieve what I imagined. Anyway I am really into the simple, yet "fresh" colours now. Maybe because it's springtime. I think I should get some new pastel stuff, because they are still on trend this year, like baby blue, lilac and  powdery pink.

Mostanában nagyon sok inspirációs képet nézegetek, úgy érzem felfrissülök tőlük és valahogy több kedvem van mindenhez. Ebben a posztban néhány kedvencemet mutatom meg nektek, szerintem tökéletes mindegyik.

Lately I've been looking for so many inspirational posts and pictures, 'cause I feel I get refreshed by them and I got so much energy to do eveerything. So in this post I just want to show You some of my favourites, I think they're all perfect as they are.

 Egyébként továbbra is nagy kávéfan vagyok, imádom az összeset! Legújabb mániám a Cafe Freiben a diós frape-cappuccino. Az valami I.S.T.E.N.I.!!! Komolyan, krémes, lágy, nem túl édes, odáig vagyok érte. Ráadásul nem is drága és nagyon jó minőségű afrikai kávé az alapja. Ha ott jártok, mindenképpen kóstoljátok meg.

I'm still a big fan of coffee, I love all types! My newest addiction is the walnut frappuccino from Cafe Frei. That is O.M.G! So creamy, light, not too sweety and I love it. Plus it doesn't cost that much and it made from good quality of african coffee beans. You really have to try it.



 A másik nagy tavaszi projekt a lakás világosabbá tétele. Illetve szeretnék minél több növényt is. Lehetőleg olyat, ami nem hal meg két hét alatt. Ismét elkezdem Yankee Candle tart-ot égetni, most a Sunset lake van éppen használatban és valami fantasztikus az illata. Annyira lágy és friss. Tudom, ezerszer írtam már ebben a bejegyzésben, hogy mindenre, hogy friss, de valahogy most mindenben ezt keresem. Amolyan tavaszi felüdülés ez a hosszú unalmas tél után :) Szóval a lényeg, hogy alig-alig van már otthon ilyen könnyed illatú tart-om, úgyhogy lassan esedékes lesz egy látogatás az illatgyertya boltba.

The other big spring project is to make our home brighter. And also want to put out some plants and flowers. Something that won't die after two weeks. I started to burn Yankee Candles tarts again, now I'm using Sunset Lake, which is very fantastic. So ligh and fesh. Ok, I now, I say fresh for everything this post, but that's what I'm looking for right now. Like the big spring kinda refreshment after a long boring winter. :) So the point is, that I'm out of springlike scents, so I should go and pick up some new stuff at the Yankee candle store




Képek forrása/The photos are from:
http://mariannan.costume.fi/
és
http://mycosmo.fi/news/author/juliatoivola

CONVERSATION

8 comments:

Anonymous said...

Nagyon szép képeket készítettél:) nagyon hangulatosak:) Csak így tovább! Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, inspirációt gyűjteni belőlük.Kinga

Csipkelány said...

Köszi, de nem az én képeim. Alul olvasható a forrás :) Örülök, igyekszem ezentúl is igényes, inspiráló bejegyzéseket hozni :)

Juju said...

Hát ez valami fantasztikusan néz ki! Mikor megláttam elakadt a szavam! :D Annyira friss és vagány, nem mellesleg gyönyörű vagy azon a képen, olyan sztáros lett! :) Csak így tovább! ;)

Juju said...

Hát ez valami fantasztikusan néz ki! Mikor megláttam elakadt a szavam! :D Annyira friss és vagány, nem mellesleg gyönyörű vagy azon a képen, olyan sztáros lett! :) Csak így tovább! ;)

Móni said...

Nagyon jó lett az új fejléc!!!:) Múltkor én is ezt a diósat ittam a frei-ben, úgyhogy most ez az új kedvenc a bajor jégkávé mellett :)

Queen of my mistakes said...

Imádtam a képeket, és szuper a megújulás! :)

Ági said...

Gyönyörű lett a blog! Nagyon tetszik. Olyan kifinomult, mint amilyen Te is vagy. :)

Anonymous said...

Nagyon szep lett, megerte vele faradozni.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...