Essence Soft matte széjfény teszt


 A 2014-es szortimentfrissítés keretében én is beszereztem néhány Essence terméket, többek között ezt a négy matt szájfény /rúzst. Mostanában amúgy is teljesen odavagyok a félmatt illetve matt rúzsokért. Annyira elegánsak és szépek. Viszont ahogy a teszteket csináltam, rá kellett jönnöm arra, amit eddig is sejtettem: nekem nem igazán állnak jól a barnás árnyalatok. Úgyhogy azt hiszem, a blogtalálkozón ettől a Soft nude árnyalattól is meg fogok szabadulni, pedig önmagában nagyon tetszik, de valahogy rajtam olyan semmilyen. Ti mit gondoltok? Bezzeg a két élénk! Imádom őket :) Az én kedvencem a Smooth berry, a páromé a Silky red. Mikor fölkentem nem győzte rajtam nézegetni :)


 A csomagolása a Stay with me szájfényekével teljesen megegyezik. Nagyon kicsi, tömzsi, praktikus csomagolásúak. A pihe-puha applikátorral nagyon könnyű dolgozni. Mivel nagyon pigmentáltak, gyakorlatilag rúzsként használhatóak. A tartósságuk is nagyon jó, pár órát simán kibír és egyenletesen kopik. Bár ez szerintem a matt rúzsokra egyébként is jellemző. Valahogy a fényesek sokkal hamarabb lekopnak. Pont ugyanígy van a szájfényekkel is.


 

Nektek megvan valamelyik? 
Melyik a kedvencetek?

CONVERSATION

11 comments:

Queen of my mistakes said...

Mindegyik nagyon jól áll! :)

Timeinspo said...

Nekem a Velvet Rose és a Soft Nude árnyalatok vannak meg és imádom őket. :D Nem rossz rajtad az a nude, csak hozzá vagy szokva az élénkebb árnyalatokhoz. :D

Rita said...

Szerintem jól áll a soft nude:) Nekem is az van meg meg a silky red - utóbbit még nem próbáltam. Tök jó, hogy a barátodnak tetszik, az enyém utálja a sminket :(:D

Hajni said...

Én megtartanám a barnásat is a helyedben. Szerintem jól áll és elég kihasználható. :)

Asuke said...

Szerintem is mind a 4 szín jól áll neked :)

http://fashion-by-asu.blogspot.hu/

Megaera said...

Mind a négy szín remekül mutat rajtad, de nekem a sötétebb árnyalatok tetszenek nagyon :)

Njoythestyle said...

Mind a Te kedvenced, mind pedig a párodé nagyon dögösen állnak Rajtad! :)
Pusza: Reni

Yvusss said...

Mindegyik szín nagyon jól áll!
A nude színek egy erősebb szemsminkkel mutatnak a legjobban szerintem! :)Próbáld ki úgy is, mielőtt búcsút intenél nekik :)

Unknown said...

Mind gyönyörű színű.Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe kardigánért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) -> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway.html

Próbatétel said...

Remélem, nem bántalak meg, de a soft nude szerintem nem áll jól neked :/ Olyan, mint a kórházban fekvő betegek elsápadt ajkai. Viszont a piros nagyon dög!

Próbatétel said...
This comment has been removed by the author.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...