Ebay kabuki ecsetszett vs Sigma

Nagyon sok kérdés érkezett a Sigma dupe ecseteket illetően, így videóban szedtem össze a gondolataimat az ecsetszettről. Elöljáróban annyit mondanék, hogy én mindegyiket imádom és használom. Azt hiszem kijelenthetem, hogy ez volt a legjobb ebay-es vételem eddig. Ha gondolkodtok, hogy a Sigmát vagy az ebay-es szettet vegyétek-e meg, azt mondom, pénztől függ. Minőségben nincs igazán számottevő különbség. A Sigma ecset valóban tömöttebb és sűrűbb, de nem érzem, hogy ez a használatban bármi előnyt vagy nagy pluszt adna, így szerintem érdemes inkább az ebay-es verzióba beruházni. Tartósságról sajnos nem tudok sokat mondani. Egyelőre mindkettő szuperül tartja magát, a Sigma nyár eleje óta van meg, az Ebay-es nagyjából 3 hónapja. Eddig egyik sem hullott, nem engedett a nyelén a ragasztó, tehát mindkettő jól szuperál.




Az ecseteket itt tudjátok megrendelni Ebay-ről:

Itt pedig a Sigma oldaláról:

CONVERSATION

5 comments:

Mokuscafat said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

A link sajna tényleg nem jó. Feltennéd a megfelelőt? :)
Mia

Csipkelány said...

Sajnos nem tudok pontosabb linket küldeni, ugyanis sajnos pont az, amit én rendeltem, nem elérhető. De az eladó ugyanez, nekem ezt hozza be: http://www.ebay.com/itm/Silver-Cosmetics-Foundation-Blending-Brush-Blush-Kabuki-Makeup-Set-Kit-29D2-/221249866469?ssPageName=ADME:L:OU:GB:3160

Az eladó jó, úgy emlékszem több szett is volt nála ilyen ecsetekből különböző színekben :)

Anonymous said...

Esetleg az eladó nevét beírnád? Mert az újabb link sem jó :(
De most már nagyon kíváncsi vagyok és szívesen megnézném/megvenném az ecsetszettet én is:)
Mia

Unknown said...

én is megrendeltem 2 ecsetet ebből az ebay-es szettből, már alig várom, hogy megérkezzenek. (:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...