Sigma Cleansing and Polishing Tool teszt

Már lassan 1,5 éve annak, hogy megrendeltem a sigmabeauty.com oldalról ezt az arctisztítót. Nagyon sok külföldi blogon és Youtube-csatornán lehet hallani róla és a drágábbik hasonmásáról a Clarisonicról. Persze rengeteg összehasonlító videó is készült, végül a sok-sok kutatás után úgy döntöttem, hogy a Sigma termékét rendelem meg, mert sokkal olcsóbb (kb. 8000 Ft volt akkor) és hatásában semmilyen meggyőző érvet nem tudtak a Clarisonic mellett felsorolni. Ergó a kettő nagyjából hasonló tudású, de más elven működő arctisztító kefe. 

Szintén a Sigma felé hajlott a mérleg nyelve amiatt is, hogy ehhez adnak két másik fejet, amivel különböző erősségű tisztítást lehet elérni. A teljesen rózsaszín kefe a legpuhább, ezt javasolják arcra, a többi pedig ahogy "fehéredik", egyre erősebb, durvább szálú sörtéket tartalmaz. Persze egyik sem olyan durva, hogy felsértse a bőrt. De pl. a dupla fehér soros kefét inkább lábfejre, testre érdemes használni. Főleg az érzékeny bőrűeknek célszerű kerülni az arcon való használatát és megmaradni a rózsaszínnél. 


Szintén jó pont, hogy 2 hagyományos elem kell a működéshez, tehát nem kell magunkkal cipelni sehova sem töltőt, így bármikor használhatjuk. E mellett természetesen vízálló is, így nyugodtan lehet akár a zuhany alatt is használni.
Egyébként nagyon kényelmes, könnyen kézre áll. Alapvetően forgó mozgással működik, mégpedig kétféle fokozatban lehet használni. Az első egy lassabb, kíméletesebb funkció, a második gyorsabb, erőteljesebb. Én általában a másodikat szoktam használni, főleg, mert a merülő elemmel ez a funkció gyakorlatilag az elsőnek felel meg :) Fontos tudni, hogy hajlamos "bekapkodni" a hajszálakat, hiszen a forgó mozgás során útjába kerülő kis tincseket is viszi tovább, ezért érdemes a hajunkat a használat előtt alaposan eltűzni. Pont a forgó mozgás miatt eléggé önálló életet él, úgymond magát mozgatja, ezért egyszerűbb ha az ember ennek nem próbál ellenállni, hanem egyszerűen a természetes mozgását követve halad végig az arcon, mindenhol elidőzve egy kicsit. És itt a kicsit nagyon fontos. Nem szabad ugyanis hosszú ideig egy helyen tartani, mert az nagyon megviselheti a bőrt és esetleg fel is sértheti. Nagyjából 2-3 perc alatt az egész arc megtisztítható. 
Én úgy szoktam használni, hogy a folyó víz alá tartom pár másodpercig, hogy átnedvesedjen a kefe, majd rányomok egy kis mennyiséget az éppen használatos arctisztítómból és a szintén nedves arcomat ezzel dörzsölöm át. Használat után érdemes alaposan kimosni a kefét (ami a cserélhetőség miatt természetesen levehető), hogy ne száradjon bele a használt termék. 



Összességében egyáltalán nem bántam meg, hogy megrendeltem, nagyon megszerettem. Régebben gyakrabban használtam, mostanában inkább hetente 1-2-szer, amikor úgy érzem, hogy a bőrömnek alaposabb tisztításra és radírozásra van szüksége. Mindenesetre érezhetően üdébb és frissebb érzésem van a használata után. Sokkal jobban beszívódik után az arctonik és az arckrém is, az egész arcom felülete sokkal puhább és egységesebb lesz tőle.

CONVERSATION

2 comments:

Anna said...

Egy darabig gondolkodtam rajta, mert a tesómnak is van és ő nagyon megszerette. De kb. 3 hónap után már nem tett jót a bőrének, pattanásos lett tőle, meg bizonyos részeken teljesen kiszáradt az arca.
Odaadta a barátnőjének és ő is így járt vele, csak kb. fél év után. Szóval én lemondtam róla. :)

Van nálam egy nyereményjáték, ha gondolod nézz be. Yankee Candle tartot is lehet nyerni. :)
http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

Njoythestyle said...

Helló drága, résztvennél az alábbi gardrób mustrában? :)
http://njoythestyle.blogspot.hu/2014/03/gardrob-mustra.html

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...