Hello Spring

  Nagyon vártam már a tavaszt, a jó időt, hogy a virágok kinyíljanak és eltehessem végre a téli kabátomat. Imádom, amikor egy kávéval a kezemben kimehetek a napra egy kicsit melegedni és magamba szívni a tavasz illatát. A másik amit imádok ilyenkor, a csodás virágok. Az egyik kedvencem a tulipán, klasszikus tavaszi virág. Ha egyszer férjhez megyek, biztos, hogy tavasszal szeretném tartani az esküvőt és a csokrom tele lenne illatos tavaszi virágokkal.

I've been waiting for spring so long, for the nice weather, the flowers to start blooming and to put away my winter coat. I love to go outside with a cup of coffee, feel the sun and smell the spring fresh air. The other which I love in spring are the beautiful flowers. My favourite one is tulip, which is a classic spring flower. When I'll get married, I'm sure I want to make the wedding at springtime and I'll make my wedding bouquet full of fresh spring flowers.






 Imádom a gyümölcsleveket, főleg a narancsot (a multivitaminosat nem szeretem). Mostanában néha itthon is szoktunk készíteni, annyira finom, rostos és édes. Amikor hazamegyünk a szüleimhez, akkor is szoktunk néha inni frissen facsart citrusos "gyümölcskoktélt" és újabban előkerül a römi is. Ez a klasszikus táblás verzió.

I really love juices, especially orange juice, that's my favourite (i hate the multivitamin type). Lately we've been making juices at home as well, they are so pulpy and sweet. When we go home to my family's house, we often drink citrus "cocktails" and sometimes we play rummy (the classic, board version).


CONVERSATION

5 comments:

Anonymous said...

Gyönyörűek a képeid! :))

Christy said...

Nagyon hangulatosak a képek! :) Bár a mi esküvőnk szeptemberben volt, de én nem mondtam le a tulipánról -az egyik kedvenc virágom-, igaz, hogy nem volt egyszerű a beszerzése, de nem bántam meg! :)

Unknown said...

Szia!
Én is imádom a tavaszt! :)
Kedvenc virágom pedig a tulipán és a május 24-én tartandó esküvőnkön tulipános csokrom lesz! :)

Csipkelány said...

Köszönöm :)

Christy: Igen, igen, tudom, hogy ma már szerencsére megoldható, de azért a legideálisabb az volna. Azért is, mert orgonát is szeretnék majd bele (fehéret) :)

Grim katalin : Gratulálok az esküvőhöz :) Két ismerősöm is idén házasodik :) Alig várom a lagzikat. Aztán eljön majd az én időm is, remélem ;)

Fleur said...

Nagyon szépek a képek! Nálunk a kártyás römi a menő :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...