Nyereményjáték nyertesek

Mint tudjátok, február 28-án véget ért a tavaszi átalakítós nyereményjáték, így kisorsoltam az első nyertest a random.org segítségével. Az alábbi képen láthatjátok a jelentkezőket. 

Először is szeretném megköszönni azoknak, akik jelentkeztek. Sok különböző történetet olvashattam és egy kicsit én is "megismerhettem" -ha csak így is- az olvasóim közül néhányat. 




Itt pedig a gép randomizálta a listát, így az első  helyre került lett a nyertest, aki nem mást, mint:

PAPANECZ RÉKA


A másik szerencsés nyertest én választottam ki a hozzám érkezett fényképes e-mailek alapján. Ő pedig nem más, mint:
ORSZÁG MÓNIKA

A nyerteseknek természetesen küldtem e-mailt, a részleteket közösen megbeszéljük és az átalakítások után olvashatjátok a róluk készült posztot a blogon. 

Gratulálok a nyerteseknek!

CONVERSATION

4 comments:

Gigi. said...

gratulálok a nyerteseknek, a posztot pedig már várom! :)

PAncsi said...

Gratulálok!
Kíváncsian várom az eredményt! :_)

Móni said...

Még egyszer nagyon köszönöm, alig várom!:)

Réka said...

Én is nagyon örülök :-) és várom a nagy napot :-)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...