Átalakítás - Móni

Az átalakításos nyereményjáték egyik nyertese Móni lett. Móni már a jelentkező levelében írta, hogy többek között azért is szeretne átalakítás nyerni, mert nem igazán sminkeli magát, akkor is főleg csak tusvonalat és szempillaspirált használ, esetleg egy kis szájfényt. A másik ok, amiért jelentkezett, hogy már régóta együtt van a barátjával és szeretné neki is egy új oldalát megmutatni, kicsit felfrissíteni magát. 

One of the winners of the makeover is Móni. Móni wrote in her application letter that she wants the makeover 'cause generally she doesn't really use makeup, only gel liner, mascara and a little bit of gloss for her lips. Her other reason was that she and her boyfriend are together since a couple of years and she wanted to show him her new look and refresh herself.

Móninak nagyon szép, normál típusú bőre van, ezért  miután áttöröltem az arcát az Oriflame Pure Nature levendulás és áfonyás nyugtató tonikkal és hidratáltam (Avon Anew vitale nappali arckrém), csak egy enyhe fedésű BB krémet vittem fel a bőrére (Garnier BB - Light, kombinált bőrre). Ezután az apró bőrhibákat elfedtem egy világos korrektorral (Rimmel Age renew and lift - Ivory), a szeme alá felvittem egy fényvisszaverő korrektort is (Alverde 4in1 - Natural). Móni arca inkább egy kicsit kerek, ezért megbeszéltük, hogy érdemes az arca oldalsó részét illetve a homlokánál a hajvonalat és az arccsontját kontúrozni (Ebay korrektorpaletta és H&M bronzosító - Georgeus tan), a pirosítót pedig kicsit felfelé, a fül irányába eldolgozva felvinni (Sleek - Rose gold). Ezután az arcának a középső részeire - a homlokra, az orrnyeregre, az állra, a felső ajkakhoz és az arccsontra - egy kevés highlightert vittem fel (Catrice prime and fine - Fairy dust). Végül az egészet az Avon ideal flawless - Light medium púderrel fixáltam.

 Móni has beautiful, normal skin, so after that I wiped her face with Oriflame Pure Nature levander and blueberry calming toner and hydrated her skin (Avon Anew vitale day moisturizer) I only applied light coverage BB cream (Garnier BB - Light for combination skin). Next I hid small imperfections with a light concealer (Rimmel Age renew and lift - Ivory) and for her under eye circles I applied some reflective concealer (Alverde 4 in 1 - Natural). Móni has a round face shape so we agreed that she should contour her face at her foredhead, the sides, under the cheekbones  (Ebay concealer palette and H&M bronzer - Georgeus tan), and the blush should be applied up to the ears (Sleek - Rose gold). After that applied some highlighter to the central parts of her face - to the middle of the forehead, the bridge of the nose, the shin, the cupid's bow and the cheekbones (Catrice prime and fine - Fairy dust). Lastly I fixed it with some pressed powder by Avon (ideal flawless - Light medium). 

A szemöldökformája az arcformájának megfelelő, nem túl kerek, kicsit ívelt. Nagyon szép vastag, de formára szedett szemöldöke van, így csak egy kicsit kell ráerősíteni, hogy még szebb keretet adjon az arcának.

Her eyebrow shape is matches her face, not too curved but a little arched.  It nice, thick and well shaped so it only needed a little fill-in to frame her face.

A szemsminkhez először az Artdeco szemhéjalapozóját dolgoztam el az ujjaimmal a szemén, azután több paletta (Sleek - Strom, Sleek - Oh so special, MUA - Undressed) színeit használtam fel, hogy egy természetes, rózsás-barna füstös sminket készítsek Móninak. Az alsó vízvonalat a Passion 017-es árnyalatú halvány rózsaszín szemceruzával emeltem ki, amitől sokkal nagyobb, nyitottabb lett a szeme. Végül az Avon extra lasting szemhéjtussal cicás vonalat húztam és a L'oreal volume million lashes - Cannes, golden black szempillaspirállal festettem ki a szempilláit. Az ajkait egy természetes színű szájceruzával kontúroztam (Passion 010), majd erre került két szájfény, a MUA Peach shimmer és a Revlon Pink afterglow.

For her eye makeup I applied the Artdeco eyeshadow base with my fingertips, after that I used colours of various palette (Sleek - Strom, Sleek - Oh so special, MUA - Undressed) to create a natural, rosy- browny smokey look for Móni.  For her lower waterline I used a soft pink eyeliner (Passion 017), which gave her brighter, bigger looking eyes. Lastly I draw a wing shape line (Avon extra lasting liner) and I put on some coats of mascara (L'oreal volume million lashes - Cannes, golden black). I contoured her lips with a natural colour pencil and finished with two colour of lipglosses (MUA Peach shimmer and Revlon Pink afterglow).

 Móninak nagyon szép természetes és egészséges, egyenes szálú haja van. Az egyetlen, ami problémát okoz neki, hogy általában könnyen lelapul a haja. Ezért egy nagy körkefével beszárítottam, majd begöndörítettem a tincseit. Ezzel sikerült egy kicsit dúsabb hatást elérnünk anélkül, hogy szélesítenénk az arcot.

Móni has a natural, healthy and straight hair. The only thing that causes some difficulties to her that her hair usually flattens so easily. So I used a big round brush to dry her hair, next I curled her hair. As a result her hair became more voluminous without widening her face too much.

 Miután elkészültem a sminkkel és a frizurával is, megebédeltünk és kimentünk a Bazilikához fotózni. A fotókat Kami, a Behind My Makeup blog szerzője készítette. Szuper lett mind, egyszerűen fantasztikus képeket csinál :) Zsófi barátnőm is ott volt természetesen és kritikus szemmel figyelte mit alkotok, itt-ott némi változtatást is javasolt Kamillával együtt :) 

After we finished the makeup and the hair, we had lunch together and went out to the St. Stephan's dome to take some pics. The photos were made by Kami, the author of the Behind My Makeup blog. They are so fantastic, she makes gorgeous photos :) Zsófi, my BFF was also there and examined the creative process with a critical eye. She even suggested some changes together with Kamilla :)

Móni véleménye az átalakításról: "Nagyon örültem a lehetőségnek, habár rettenetesen izgultam is előtte:) Alapból nagyon ritkán sminkelem magam és akkor is csak minimálisan, így tudtam, hogy szokatlan lesz majd egy erősebb smink magamon, de ahogy megláttam magam kisminkelve a tükörben, egyszerűen imádtam!:) Dalma nagyon eltalálta mind a frizurámat, mind pedig a sminkemet, mindezt pedig egy szuper csajos délelőtt keretében valósította meg. Nagyon köszönöm Neki a lehetőséget, Kamillának a csodás képeket, Zsófinak a tippeket és a segítséget, Dalma párjának pedig a finom ebédet!:)"

Móni's thoughts of the makeover: "I was very happy for the opportunity, though I was very nervous about it :)  I rarely put on makeup and when I do it's very minimal, so I knew that it'll be unusual to wear a stronger makeup look, but when I saw myself in the mirror I instantly loved it :) Dalma did a really good job with my hairstyle and my makeup and she also organized a very fun girly day. I am really thankful to her for the opportunity, to Kamilla for the beautiful photos and to Zsófi for her tips and help, and also for Dalma's boyfriend for the delicious lunch!:)"
 
 Végül néhány fotó rólunk is (Kamilla sajnos a fotógép másik oldalán maradt, na de majd legközelebb...)

Finally some photos about us (unfortunatelly Kamilla stayed on the other side ot the camera, but maybe next time...)
A kedvenc szobrommal :)
With my favourite statue of the city :)

CONVERSATION

13 comments:

Queen of my mistakes said...

Nagyon szuper munkát végeztél, nagyon bájos és kedves arca van Móninak, sikerült még jobban kihangsúlyoznod ezt a sminkkel, plusz a hajjal, nagyon tetszik! :))) Gratulálok!

Lolli said...

Ó de szuper csini lett! Gratula a Szupercsapatnak! Ezt egyszerűen nem lehet szó nélkül hagyni! És gratula Móninak, nőies és csinos lett!
Remélem a kedvese is értékelni fogja.
Engem a kedvesem tanított meg csinosan öltözködni márkás leértékelt ruhákból. Azóta túl is tettem rajta, úgyhogy most ő kapta össze magát az én hatásomra.. :D

Valcsi said...

Hihetetlen mennyit változtat az emberen egy kis smink. Móninak nagyon jól áll a szemsmink, hihetetlen dögös lett tőle. Nem rosszból, (mert előtte sem volt csúnya), de az alakítás után látszik rajta a magabiztosság, csak úgy sugárzik. Szép munka! :) A haj is nagyon jól áll neki.

Anonymous said...

Nagyon szép lett a lány! Ügyesek vagytok és persze Ti is szuperül néztek ki. Dalma, csak úgy sugárzol!:)

jakkkat said...

Annyira sajnáltam, hogy nem vehetek részt ebben a játékban(messze lakom és még van pár ok). Nagyon tetszik már az első kép is, hogy ugyanaz a felső és nyaklánc van Mónin.
Nagyon jól sikerült az átalakítás. Azért is, mert szerintem arra fektettél hangsúlyt, hogy az előnyöket hangsúlyozd és nem törekedtél arra, hogy egy teljesen más külsejű embert "csinálj belőle", hanem azt érzem, hogy inkább arra mentél, hogy a mindennapokban is tudja kamatoztatni a nyereménye által megtapasztalt trükköket, tippeket, tanácsokat és szerintem ez így a jó. Móni alapból is szép, de Te nagyon jól ráéreztél, hogy mi emeli ki a szépségét. A fotók is szuperek!

Kamilla said...

hát, mit ne mondjak, elég fura meg büszke érzés visszanézni a képeket...:D csinálhatnál ebből vállalkozást :D

Anna said...

Móni előtte is nagyon csinos volt, de az átalakítás után egyenesen hercegnős lett. :) Nagyon tetszik a sminkje és az outfit is. :)

SophiEl said...

Nagyon csinos lett Móni, igazán sugárzik a képekről hogy mennyire jól érzi magát. :) Remek munkát végeztetek lányok.

Móni said...

De furcsa így viszontlátni magamat:)
Bár szerintem az "előtte" kép életem legrosszabb képe lett, én amúgy nem érzem magam ennyire vállalhatatlannak :D
Egyébként tényleg nagy önbizalmat adott ez a smink és haj, alig bírtam rávenni magam este, hogy lemossam..:/

Anett said...

Nagyon szuper lehetett ez a program, szépek lettek a képek is :)

Réka said...

Már nagyon várom én is az átalakítást :) Izgi lesz :)

Anonymous said...

Szia Csipkelány! Megkérdezhetem, milyen típusú és árnyalatú hajfestéket használsz? Nagyon szép a hajad színe!
Az átalakítás nagyon jól sikerült! :-)
Adri

Unknown said...

Szia! :)

Hihetetlenül ügyes vagy, remélem, a jövőben még fogom látni néhány "munkádat"! :)
A leányzónak pedig szerintem jól állna bármiféle frufru, ha esetleg valamikor még egy kis változásra vágyna. :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...