TAG - Ismerj meg jobban! /Get to know me!






Kamilla hívott meg ebbe a játékba és mivel én is szeretek személyesebb jellegű bejegyzéseket olvasni más bloggerekről, ezért szívesen csatlakozom ehhez a taghez.

Kamilla Invited me to this little game and I also like to write personal posts to You, so I decided that I'll do this TAG too.

A szabályok:
- Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett
- Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
- Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba
- Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogjukon.

Here are the rules:
- Share the link of that person who invited You
- Share 7 random facts about Yourself
- Choose 7 persons, name them and share their links 
- Leave them a message about the invitation

Akkor lássuk a 7 random infot rólam:

1. Tériszonyos vagyok. Próbálom legyőzni, voltam már kalandparkban is (mondhatom, a 6-8 éves német gyerekek úgy húztak el a remegő kocsonyalábaim mellett, hogy már attól megszédültem), de ha lehet én inkább két lábon állok a földön. Ettől függetlenül persze felmegyek kilátókba és egyéb magas helyekre, csak nem szeretek kihajolni és azt sem szeretem, ha mellettem valaki kihajol, mert egyből elkezdek pánikolni, hogy "Úristen, meg fogsz halni, kiesel, lezuhansz, szörnyethalsz, gyere vissza" :D

So here are the 7 random facts about me:

1. I am acrophobic. I tried to get over it, I even went to an  adventure park (and I can say that 6-8 year German kids ran past my shivering jelly legs so fast that I got dizzy), but if possible, I stay on the ground with two feet. Nevertheless I go to lookouts and other high places, I just don't lik to bend over the barriers or see other people bend over the barrier, because I start to panick immediately like "Oh my gosh, you are going to die, you are going to fall down and die horribly, come back" :D

2. Imádom a Pufit! Ettem már több féle változatban is, de a sima sós a befutó. Bármikor, bárhol, bármennyit.

2. I love "Pufi" (a snack made of souffled corn). I tasted many different versions, but I like the original salty one. Anytime, anywhere, as much as I can.
3. Rosszul vagyok a mandula formára reszelt körmöktől. Fogalmam sincs miért, de szerintem nagyon keveseknek áll jól. Valahogy mindig azokon látom, akin csúnya. Mindenesetre én magamon még nem próbáltam, de nem is nagyon vágyom rá.

3. I am sick of nails rasped to almond shape. I have no idea why, but I think it looks nice on a very few people. Somehow I always see it on people on who it is just ugly. Anyway I did not try it myself, but I don't really feel the desire to.
4. Régen nagy Marilyn Manson rajongó voltam (miután lecsenget a Britney korszak)... no comment.

4. I was a huge Marilyn Manson fan once (right after the Britney era)... no comment.
5. Jobban szeretek kádban fürödni, mint zuhanyozni. Sokkal jobban ellazít, mint a zuhanyzás.

5. I prefer taking a bath than having a shower. It's just more relaxing than showering.


6. Erdélyben születtem és nagyon büszke vagyok rá.

6. I was born in Transylvania and I am proud of it.
7. Imádom a Nescafe 3in1-et! Ez az egyik kedvenc kávém. Tudom, tudom, nem is rendes kávé, de szerintem ez az egyik legjobb :)

7. I just love Nescafe 3in1! This is one of my favourite coffe. I know I know, it it not a proper coffee, but I think it is one of the best :)
Akiket én hívnék fel, hogy készítse el ezt a TAG-et:

CONVERSATION

4 comments:

Panni said...

Köszönöm! :)
Aaa, és imádom ezeket a képeket, azt hiszem nekem is be kéne szerezni ezt az Ikeás szőrmét! :D

Juju said...

Az első 3 rám is teljes mértékben igaz! :D

Queen of my mistakes said...

Imádtam a képeidet a bejegyzéshez! Köszönöm a meghívást, már elkészült a TAG egy régebbi meghívsnak köszönhetően, úgyhogy ha kíváncsi vagy, itt találod: http://nailpolishmaniac.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast-tag.html :)

E73 bioarcapolas blog said...

Tetszett a bejegyzés :)

Köszönöm a meghívást, hamarosan elkészítem :)

Én nagyváradi születésű vagyok és a hegyesre reszelt mandula formára körmöktől vagyok rosszul :D

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...