Angelic gift :)

Nemrég egy véletlen folytán nyerten Pankánál (http://panka-makeup.blogspot.com/)a nyereményjátékon, ugyanis ketten nem jelentkeztek a nyereményükért, így én voltam az új nyertes. Mivel ez az első blogos nyereményem, nagyon örültem neki :)
Ma meg is érkezett a kis csomag, szépen, buborékos borítékba csomagolva, hogy nehogy baja essen.
A nyereményem egyébként egy szemhéjpúder, szájfény, pirosító paletta, nagyon szuper csomagolásban. E mellé kaptam egy kedves üzenetet és egy - gondolom saját kezűleg készített - gyöngy angyalkát. Nagyon szép és passzol az angyalkás csomagolású palettához. Nagyon ötletes. Ezúton is köszönöm szépen :)
És most jöjjenek a képek:









utána láttam, hogy ezt az alsó részt ki lehet húzni, de nem baj :)



CONVERSATION

2 comments:

Thündérke said...

nekem is ma jött meg a csomag *-* én is kaptam angyalkát :D:D

Anonymous said...

Balról az első három szín nagyon tetszik! :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...