Mi legyen a régi szemfestékekkel?

Nos, van jó pár ősrégi szemfestékem, amik már elég borzasztó állapotban voltak. Soknak eltört a csomagolása és hiányzott belőle az egyik festék. Szóval ezeket az eléggé leharcolt veterán szemfestékek ott kuksoltak eddig a fiók mélyén, mert sosem vettem elő őket. Ha rágondoltam, akkor is legyintettem, hogy úgyis alig pigmentáltak és tök fölösleges foglalkozni velük, de kidobni azért mégsem volt szívem. Így szépen megfogalmazódott bennem a gondolat, amit ma hirtelen tettek is követtek :) Nem vagyok egy depotting rajongó (depotting = tégelyek eltávolítása az eredeti csomagolásból), de úgy döntöttem, hogy ez most nem akarat kérdése, muszáj. Amiért én nem szeretem az eredeti csomagolás szétszedését, mert sok esetben nekem tetszik, szeretem, ha 3-4 szín direkt össze van válogatva, tudom, hogy milyen márka, mi a szín neve, meg úgy összességében jobban tetszenek eredeti csomagolásban.
De mivel ez esetben soknak eleve törött volt a csomagolása (pl. egy-két Essence ezért került bele, pedig azokat úgy sajnáltam szétszedni, de már leesett a tetejük :( ), úgyhogy rászántam magam és átköltöztettem őket egy CD tartóba. Tudom, nem a legfényűzőbb megoldás, de a célnak megfelel, jó, hogy látom, mi van benne és remélem ezentúl többször fogom őket használni. (Mert végül is rájöttem, hogy alappal soknak elég tuti színe van. El akarom őket használni.)
A folyamat:
 Nem a legjobb kép, tudom, de ezt csak azért, hogy lássátok, tényleg muszáj volt! Ezek régi AVON-os szemfesték duok.
 Hát ezeknek annyi...:S
 Látjátok, hogy sokban már alig van,ezeket hamar "ki akarom végezni".


 Felírtam a nevüket az elejére
Nem lett a legszebb, de ezt tudtam kihozni belőle. Így legalább fogom használni mindet. (Azért a két Essence-t használtam rendszeresen, a többit nem igazán.

CONVERSATION

4 comments:

Makeupcakes said...

Szerintem a CD-tartós ötlet kimondottan jó!:O

adrus said...

hát szerintem atomjó lett :D nagyon jó ötlet :D

Thündérke said...

tök jó ötlet :D kreatív!

toppencs said...

Good Idea ^^

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...