AVOn care testápoló és kézkrém

 Kb. egy hónapja rendeltem meg ezt a testápolót és a kézkrémet, mostanáig rendszeresen használtam, úgyhogy összeszedtem a tapasztalataimat velük kapcsolatban.
A csomagolás nagyon tetszetős, igazán ünnepire sikerült. Csodaszép arany színű kézhez álló csomagolása van, rajta fehér és arany motívumokkal.

A testápoló 200 ml.
Leírása szerint: csillámló, hidratáló testápoló jojoba olajjal és E-vitaminnal.

A kézkrém 100 ml
Leilása: Gazdagon hidratáló kézkrém glicerinnel, kalciummal és E-vitaminnal. Glicerinnel és kalciummal segít megőrizni a kezek hidratáltságát, védi a bőrt a kiszáradástól és fényesebb kinézetet kölcsönöz a körmöknek.


Talán látszik valamennyire, hogy milyen szépen csillog a testápoló
Itt elkenve látszik igazán jól
A testápoló nagyon könnyű, inkább vizes jellegű, mint zsíros. Ami szerintem jó. Először ugyanakkor pontosan emiatt féltem, hogy nem fog igazán hidratálni, de mégis. Nagyon könnyen beszívódik, a viszonylag folyós, vizes állag miatt nem is kell belőle sok (A használatnál azt írja: "Bőségesen masszírozza a bőrébe"- hát elég egy kevés is). Tényleg szuperül hidratál. Az illata számomra meglepő, mivel karácsonyi jellegű csomagolása van, mégis sárgadinnye illatban pompázik. Én szeretem, csak nem értem a párosítást :) Egyébként kellemes, csillogó szint ad a bőrnek.

A kézkrémtől tartottam először, mert régen rendeltünk egy glicerineset az AVON-tól és úgy emlékeztem, hogy nagyon nehéz, ragadós volt. Ez viszont egyáltalán nem. Kicsit sűrűbb, mint a testápoló, de ez is nagyon jól beszívódik. Az illata nem sárgadinnyés, sima krém illata van. Egyszer-kétszer próbáltam körömlakk nélkül is, tényleg fényesebbé teszi a körmöket egy kicsit. 
Még tél elején kezdett eléggé kiszáradni napközben a kezem a szél és a hideg miatt, úgyhogy rendszeresen magammal vittem és kenegettem és pár nap múlva már nem is száradt ki akkor sem annyira, ha nem használtam annyiszor. Mostanában esténként szoktam kenegetni a kezem, de ha ismét elkezdek bejárni, akkor tuti megint magammal viszem. Ráadásul elég nagy mennyiség (ebből is elég egy mogyorónyi egy alkalomra), úgyhogy egy darabig biztosan elég lesz. 

Összességében úgy érzem, hogy az AVON egyre jobb a krémek terén.

CONVERSATION

1 comments:

Ivcsi said...

Ez a kézkrém nekem is megvan,és imádom:)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...