Rimmel renew and lift korrektor teszt

 Már többször találkoztam ezzel a korrektorral, amikor le volt akciózva 1900,- Ft-ról 999,-re. De aztán mindig sajnáltam rá ezt a pénzt is, pedig tudom, sokan még drágábban vesznek ilyesmit. Eddig szinte mindig stiftes korrektort használtam a  bőrhibáimra, de az folyton kicserepesedik. Ez elég zavaró, de egyszerűen már mindent megpróbáltam, hogy ez ne így legyen, de semmi sem segített. A nap elején felteszem, teljesen jónak tűnik a dolog, aztán 2-3 óra múlva, amikor tükörbe nézek, a kis bőrhibák körül a bőröm kiszárad és köröcskékben felpikkelyesedik és az elég csúnya látvány. Már tényleg mindent kipróbáltam (radíroztam, dörzsöltem, hidratáltam, tonizáltam, kevesebb korrektort raktam, több korrektort raktam), de nem vált be igazán semmi. (Ha valakinek van erre egy jó tippje, akkor írja meg, légyszi.)
Az a lényeg, hogy gondoltam váltok egy folyékony alapú korrektorra, hátha az nem szárit úgy. Aztán végül az Essence akciós cuccokkal együtt őt is hazahoztam az 1000 Ft-os akciós áron. Ha azt vesszük nem is olyan sok érte ennyi, hiszen más korrektorokat néztem és töredék mennyiségért elkérnek kb. ugyanennyit. Szóval 10 ml azért nem kevés (főleg, ha anyukám nem használja el alapozóként, de már szóltam neki, hogy ez nem arra való :) Egyébként anyukámnak sikerült a diplomaosztója napján púder helyett bekennie magát a bronzosítómmal. Apukám meg csak nézett, hogy anya mitől ilyen barna :)

Ára: akciósan 1000,- /Rossmann (Akció nélkül 1900,- azt hiszem)
Amit ígér: "Csökkenti a szem alatti finom ráncok láthatóságát. Eltünteti a bőrhibákat és a szem alatti sötét karikákat. Tűnj 8 évvel fiatalabbnak már 12 nap alatt."


 Csomagolás: Egyszerű műanyag tubusos csomagot kapott, rajta lila betűkkel a név és jól látható módon az árnyalat neve és száma. Ami szerintem praktikus, hogy nem a kupak aljára helyezték. Összességében semmi extra.
 A hátulján a szokásos infók.

Az adagolása ezen a kis csőrös műanyag nyíláson keresztül történik, egyébként óvatosan kell vele bánni, mert ha többet kinyomunk, nem nagyon lehet visszarakni, mint egy-egy alapozónál. Viszonylag jól szabályozható, mert nem annyira folyós az állaga, ezért nem kell félni attól, hogy kifolyik. Szerintem egész jó megoldás.

 Az ivory (100) árnyalatot vettem meg, ami a világosabbik volt a kettő közül.

Az állaga nagyon kellemes, sűrű, krémes. Nem kell belőle sok, jól eldolgozható. Illata nincs.

Eldolgozva kicsit látszik, hogy a fény megvilágítja, de egyáltalán nem csillog és nem fénylik.

Összességében nagyon jó használni, egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Eddig párszor használtam, de még biztosan fogom. Amit eddig tapasztaltam, hogy tényleg jól eltünteti a sötét karikákat, ez nekem mindig is probléma volt, de nagyon szépen elfedi őket. A ráncokra kifejtett hatásáról nem tudok beszámolni, szerencsére még nem érint a kérdés. A bőrhibákra is próbálom használni, alapozó fölé. Vegyes érzéseim vannak, nem fedi el őket 100 %-osan, úgy érzem, ezért sokszor még mindig rámegyek stiftes korrektorral, de még kísérletezem vele. Azért természetesen jó a fedése, de valahogy én mindig azt szeretném, hogy egyáltalán ne látszódjon semmilyen bőrhiba, ezt pedig igencsak nehéz elérni. 
Értékelés: 9/10
Újravenném? Igen

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...