Te mit választanál?

A kérdések többségében a válaszom attól függő lenne, hogy éppen milyen eseményről, alkalomról van szó, viszont ezt nem szeretném írni minden kérdéshez, meg amúgy is az a lényeg, hogy döntsek a kettő közül. Ezért az alapján fogom őket megválaszolni, hogy melyiket választhatnám, ha mondjuk csak az egyiket tudnám beszerezni vagy olyan helyzetben lennék, hogy egyet kérhetnék csak a kettő közül. :) 


Porpúder vagy kompakt púder? 
Hmm, nehéz kérdés. A kompakt praktikusabb, viszont a porpúderben több van és könnyebb vele szépen dolgozni. Azt hiszem porpúdert választanék.

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Tus. A szemceruzát szemhéjpúderrel is lehet helyettesíteni, de a tust semmivel. Ennek ellenére sokkal többször használok ceruzát, de csak, mert a tust alkalmibbnak érzem és reggelente nincs mindig időm, kedvem pepecselni vele.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza? 
Egyik sem. Inkább szemhéjpúdert szoktam felvinni egy ecsettel. De  a kettő közül inkább a ceruza.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Soros. Könnyebb feltenni, lehet venni szépeket is, jobban a helyén marad talán (bár tincses nem sokszor volt rajtam).

Korrektor: alapozó előtt vagy után? 
Utána. Jobban lehet látni, hova kell belőle.Az én problémás bőrömhöz az egész fejemet bekorrektorozhatnám, ha alapozó előtte szeretném felvinni. Annak meg semmi értelme ugyebár :)

Primer vagy sminkfixáló? 
Primer. utóbbim nincs és nem is volt.

Alapozó vagy BB krém?
Alapozó! A BB krém láz engem sem igazán kapott el. Szerintem elég drága, nagyjából próbáltam már színezett hidratálókat, az én bőrömnek nem sokat érnek. Nem hinném, hogy a BB elfedné a bőrhibáimat, azt meg főleg nem, hogy el is mulasztaná. (Ha pedig nem lenne szükségem ilyen erős fedésre, akkor meg főleg nem adnék ki annyi pénzt egy színezett krémre.)

Szájfény vagy rúzs? 
Rúzs. Tartósabb. De szeretem a szájfényeket, napközben inkább azt használok vagy csillogósabb, lágyabb színű rúzst.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt. Nemrég vettem meg az első pigmentjeimet, szépek, de még csak egyszer vetettem be élesben őket. Nem volt nehéz dolgozni velük, szóval, lehet, hogy a jövőben ez változni fog :)

Avon vagy Oriflame? 
AVON. Anyukám tanácsadónő. nem sok Oriflame-es termékem van. De szerintem mindkettőnél vannak jobbak, rosszabbak, én ezt ismerem jobban.

Transzparens púder vagy színezett?  
Transzparens. Nemrég ismerkedtem meg vele és azóta imádom :D Mióta megvan, alig nyúltam színezetthez.  Sokkal természetesebb a hatás. Főleg az a gondom a színezettel, hogy az alapozó és a korrektoros részek néha különböző színben pompáztak a felvitele után :D

Színes smink vagy natúr smink? 
Natúr. Nem szeretem a túlzottan rikító színeket. Például citromsárga, neonszínek, narancs stb. nagyon ritkán játszik nálam. Legfeljebb egy-egy különlegesebb alkalomra. Rúzsban tetszenek a vörösek, korall színek, de nem nagyon tudom hova hordani. (Munkába nem igazán illene, egyetemre is ritkán merészkedek be benne :)

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható? 
Lemosható. Szeretek a kádban fekve pakolást használni és arra jöttem rá, hogy a lehúzható lassabban szárad meg a párás levegőben és azt nem győzőm kivárni. Amúgy szeretem az érzést, amikor lehúzom a bőrömről. De a lehúzósak közül is inkább azt szeretem, ami nem zselés állagú (tehát a nem átlátszókat).

Bronzosító vagy pirosító? 
Pirosító. Azt mindig használok.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés? 
Mostanában göndörítés.

Matt vagy csillogó? 
Csillogó.

Hosszú pillák vagy dús pillák? 
Dús.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Kinek mi az élénk. Inkább natúr.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Este.

Dm vagy Rossmann? 
Rossmann. Nem szeretem a Dm-et, nagyon drága. Bár van, amit a Rossmannban nem lehet kapni (esetleg nem tudja valaki, hogy a Dm-ben van-e herbal essences?)

Csillámpor vagy strasszkő? 
Csillámpor.

Borotva vagy gyanta? 
Borotva.

Műköröm vagy lakkozás? 
Lakkozás.

Rövid vagy hosszú haj? 
Hosszú.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? Hétköznap natúr, máskor élénk. Őszintén szólva, ha olyan munkám lenne, ellennék egész életemben egy pár vörös árnyalatú rúzzsal és egy jó tussal :) Mostanában ez a smink nagyon tetszik.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...