AVON - Mystery

Ahogy azt már tudjátok, megrendeltem az egyik új AVON 4-es szemfestéket, mégpedig a Mystery-t. A csomagolás a megszokott fekete dobozban jött, kibontva pedig egy kis meglepetés, ugyanis maga a paletta szép és egyedi külsőt kapott. Halvány és erősebb lila árnyalatú lengedező anyagok vannak rajta. Szerintem egész kellemes. Ráadásul szuper praktikus, mert nagyon könnyű megtalálni a sok másik fekete mellett.
A hátulján az információk mellett egy felviteli javaslat is látható, én ezt ugyebár nem követem általában, de azért meg szoktam nézni, mit hova gondoltak ők.
Ahogy látjátok, a paletta eleje kapott csak "ünnepi" külsőt, a hátulja a szokásos fekete, a szokásos felirattal. Mennyisége: 6 g.



A palettában négy szín található, az első egy halvány, enyhén csillogó lila. Mellette egy aranyfényű rózsaszín, ami engem nagyon emlékeztet a Sleek Rose gold pirosítójára így ránézésre, bár a szín azért kicsit más. Az alsó sorban pedig helyet kapott egy erősebb korallos rózsa árnyalat, mellette pedig egy csokibarna, enyhe fénnyel.
A színek közül egyébként csak a halvány rózsás arany szín csillogó, a többi nem, bár mindegyiknek szép fénye van, tehát nem matt, de nem is csillámos.
A swatchok alappal készültek. Szerintem nagyon szép mindegyik, bár a lilát nem érzem ide valónak, inkább egy enyhe barack színt képzelnék a helyébe, ami szerintem sokkal jobban illene a többi színhez és sokkal jobban ki lehetne használni. Nekem is kilóg a sorból, de azért szép az is.

Összességében nagyon elégedett vagyok vele. Nagyon szépek a színek, elég jól pigmentáltak, szépen lehet velük dolgozni. Nedves ecsettel még sokkal intenzívebb színt kapunk, mint egyénként (ezt főleg az arany-rózsaszín árnyalatnál szoktam bevetni). Nagyon jó kis színek tavaszra, könnyen lehet vele egy egyszerű nappali, de akár egy erősebb esti illetve alkalmi sminket is készíteni. 

CONVERSATION

4 comments:

Shelbe said...

Nagyon tetszik a csomagolás is és a színek is gyönyörűek :)

Anonymous said...

gyönyörűek a színek :)

Aviana Rahl said...

Tetszenek a színek!! Én egy időben (3-4 éve) csak olyan Avonos szemfestékeket fogtam ki, amik kb. kutyadobálásra voltak jók, szemfestésre nem. Azonban már egyre több helyen látom, hogy az 'ÚJ 4-esek' jók és mindenki elégedett. Lehet egy próbát nálam is megér..

djkaty said...

Ez a paletta pont kimaradt nálam, pedig egész jó a pigmentáltsága. Azért továbbra is a Mocha Latte és a Pink Sands a nyerő nálam :-)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...