Hogyan készült- virágos, tavaszi körmök

Mivel sokan kértétek, ezért leírom, hogyan készültek a virágos körmeim. Egyáltalán nem nehéz, különösebb kézügyesség nem kell hozzá, inkább egy kis odafigyelés.

1. lépés
Kifestettem a körmeimet az alapszínnel. Ez a gyűrűs ujjamon egy sima fehér lakk (amit francia manikűrhöz használunk), a többi körmömön pedig egy világos, barackos szín, az Essence Multi dimension 70 Makes me weak nevű árnyalata. Mindkettőből két réteget vittem fel. Ezután megvártam, amíg nagyjából megszáradnak.

 2. lépés
A gyűrűs ujjamon lévő mintával kezdtem, mert az igényel nagyobb odafigyelést. Ehhez a már használt barack szinből és egy korallos, narancsos színből (AVON- Coral reef) pár cseppet tettem egy lapra, majd elkezdtem felvinni a pöttyöket egy gombostű gombos felével (nagyobb pöttyöket lehet vele csinálni).
 Először csak a barackot, aztán a másik szint is felvittem.
 3. lépés
A pöttyök közepébe egy kis világos szint kevertem és a tű hegyével összemaszatoltam, hogy virágszerűbbnek tűnjön. 

4. lépés
Sárga és sötétzöld lakkot kevertem össze (nekem nincs világos zöldem), ezzel rajzoltam meg a leveleket a tű hegyes felével óvatosan a virágok köré.

5. lépés
Fehér pöttyöket tettem a gombostű gombos felével a többi körmömre.
 6. lépés
Átkentem színtelen lakkal az egészet
 




CONVERSATION

8 comments:

Thündérke said...

áhh annyira jó :$ ezt is ki kell próbálnom:D

Enci said...

Gyönyörű!!! Nagyon ügyes vagy :)))

Anonymous said...

Húúú, nagyon jól néznek ki, de talán a pöttyös jobban tetszik egy fokkal.

Fanni said...

De jó!Nagyon szép!

adrus said...

úristen mennyire gyönyörűek lettek!!!! ahh ki kell próbálnom, kell egy narancsos lakk:D

Viki (Irina) said...

imádom ezeket a színeket!

Csára said...

huuu ezt mindenképpen ki fogom próbálni! Eszméletlenül jól néz ki :O

Anonymous said...

Ezt biztosan ki fogom próbálni, köszi szépen!!! :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...