Passion szájkontúrceruzák

Thündérke kérésére először a ceruzákról írok. Az Ázsia Centerben vettem őket, darabját 100,- Ft-ért. Volt egy kis műanyag ládában egy csomó, több féle márkájú. Először a nagyobbakat nézegettem, amik nagyon hosszúak voltak, igényesnek tűntek, viszont kipróbáláskor túl keménynek bizonyultak, ezért inkább ezeket vettem meg, mert ezek jóval puhábbak. 100 Ft-ot így is teljesen megértek. Különösen egy pirosra fájt a fogam, de a többi is megtetszett, gondoltam ennyi pénzért miért ne, úgysem járok arra felé.

A csomagolásuk egyébként egyszerű, praktikus, hogy a ceruza vége mutatja a színt, ami ugyanakkor nem tükrözi hűen a ceruza valódi színét. Vagyis nem teljesen. Például a No.010-es esetében én tartottam tőle, hogy sötét szint kapok, de amikor a számra kenem, éppen hogy egy picit sötétebb, mint a szám természetes színe, lényegében nude rúzsokhoz tökéletes. Nagyon jó, hogy a legtöbb ceruza (főleg ez a Passion) be volt csomagolva, tehát érintetlen darabokhoz lehetett jutni. A pirosat én téptem fel, ezen ezért nem látjátok a fóliát. 


 Nagyon jó, hogy valódi fa ceruzákról van szó, én ugyanis jobban szeretem ezeket, még akkor is ha hegyezgetni kell, mint a csavargatós társaikat. 
 A színek éppen megfelelőek. Az árhoz képest jó minőséget kapunk, persze nem állítom, hogy a legjobbat. De ennyi pénzt szerintem bőven megér, főleg, hogy én nem vagyok az a nagy szájkontúrceruza használó, de alkalomadtán jól jön. Főleg a vörös rúzsokhoz szerettem volna egyet. A ceruzák közepesen kemények, elég jól kenhetőek, nekem nincs velük gondom. 
 Ami pedig a színeket illeti, a két szélső szerintem rendben van. A középső is nagyon szép, enyhén csillogó babarózsaszín, viszont a számon elveszik, de mivel ezek a ceruzák hivatalosan száj- és szemkontúrceruzák is, ezért ezt pl. az alsó vízvonalra is lehet használni. Ma ki is próbáltam, nagyon jól bírta, nagyon szép, mert nem világit, mint egy erős fehér ceruza, hanem diszkréten kinyitja a szemeket.

CONVERSATION

1 comments:

Thündérke said...

Tök jó, hogy fog vízvonalra is :) nekem pont a rózsaszín tetszik:$ ha járok az Ázsia centerben, beszerzek pár színt ! köszi a bejegyzést:$

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...