Első Yves Rocher vásárlás

Egyszer korábban már voltam Yves Rocher boltban, de végül nem vettem semmit, pedig  már akkor is megtetszett néhány dolog. Most nem terveztem, hogy bemegyek, sem azt, hogy veszek valamit, mégis sikerült. Egyúttal Yves Rocher tag is lettem, mert az eladó ajánlotta, hogy csak töltsem ki a kis szelvényt. Hát nagyon is jól tettem, mert kaptam egy zöld bevásárlószatyrot (anya szokta használni ezeket), kaptam egy kis füzetet és egy borítékot, amiben egy csomó termékminta van, hozzá egy kis füzettel, amiben leírjak, hogy melyik mi és egy pár 30 %-os kupont, amit 2 hónapig használhatok fel meghatározott termékek vásárlásakor. Ja és persze a pontgyűjtőkártyát is megkaptam. Elég szimpatikus húzás ez így első körben tőlük :) 
Amit pedig vettem az egy orgona illatú parfüm. Valami isteni illata van, imádom. Egyetlen bajom vele, hogy csak EDT és nem EDP.
A kis zöld a táska, mert igy össze lehet hajtani és tépőzárral bezárni.
Ezek a minták, amik szerepeltek benne (volt alapozó, parfüm, krém, testápoló stb.). Sajnos az alapozót nem tudtam rendesen kipróbálni, mert vagy 4 árnyalattal sötétebb volt nálam és reggel a nagy sietségben muszáj volt azonnal letörölnöm. 

A kuponok.
Végül pedig amit vettem, az orgonás parfüm. Már a csomagolása is annyira szép, nekem annyira tetszik.

Na hát igen, sajnos EDT, ezért nem annyira tartós az illat. Nagy kár, hogy nincs legalább parfüm verzió is. Ahhoz képest pedig, hogy nem parfüm, elég drága, mert akciósan volt 3500,- Ft.
Az orgonához illően lila üvegbe került a folyadék. Nem a legstílusosabb üveg, de azért elmegy.
Az illat a lényeg úgyis, az pedig csodás, eddig mindenki el volt ájulva tőle, hogy mennyire jó. Tavaszra pont megfelelő lesz. Lehet, hogy magammal kell hordoznom, hogy egész nap élvezhessem az illatot, mert délutánig nem tart ki :(



CONVERSATION

5 comments:

Thündérke said...

milyen szép a színe:$ tuti az illata is isteni*-*

Unknown said...

Uhh... Orgonás parfüm...

Hogy mi tavaly(előtt?) mennyit kajtattunk akác vagy orgona illatú cucc után :D És sehol sem találtunk :D

Köszi!!! :)

Csipkelány said...

TandL: Akkor irány az Yves Rocher! Tényleg szuper illata van, csak ajánlani tudom. Mondom egyetlen hátrány, hogy sajnos nem a legtartósabb :S Ez azért kicsit zavaró... :) De az illat kárpótol

Unknown said...

Megvan! Megszereztem az utolsót az Arénában! Nyammi, nagyon jó illata van, köszi a tippet! :)

Csipkelány said...

TandL: Nagyon szívesen, örülök, hogy Neked is tetszik :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...