Egy fantasztikus nap

A tegnapi napom valami fantasztikus volt. De tényleg, rég volt ilyen jó napom. Délelőtt dolgoztam, a főnököm meg is dicsért, mert a rám bízott feladatot szuperül megcsináltam, aminek nagyon örültem. Miután végeztem Áronnal elmentünk pizzázni. Huh, olyan régóta vágytam már egy igazán jó pizzára, most végre minden összejött. Beültünk az Akácfa utcában a Pizza King-be. Isteni pizzájuk van. A hely és a kiszolgálás is nagyon jó, arról nem is beszélve, hogy az árak is barátságosak. Nagyon jó volt egy kicsit lazítani, mert nem szoktunk így eljárni túl gyakran. Ha már lúd legyen kövér alapon csapolt sörrel öntöttük nyakon a befalt pizzát. Ja és képzeljétek, a Blahán láttam tegnapelőtt egy nagyon nagy göndör hajú srácot, aki óriási buborékokat fújt és tegnap a pizzériában is megjelent (persze most nem buborékot fújni:). Annyira viccesek ezek a páros előfordulások. Szóval a pizzázás után végre elindultunk az esti Movits! koncertre. Közben csatlakozott hozzánk Áron öccse is. Még sosem voltam korábban az A38 hajón, de szuper hangosításuk van, valami iszonyú jól szól. Mondjuk nem lehet érezni, hogy az ember hajón van, mert csak akkor mozgott egy kicsit, amikor a tömeg elkezdett nagyon ugrálni és táncolni.
A koncert kb. 1,5 óra hosszú volt és iszonyú jó. A zenekar berobbant a színpadra és onnantól kezdve beindult a buli, mindenki kiabált, csápolt, táncolt, ugrált. Hatalmas volt, életem egyik legjobb koncertje volt, az tuti. Nagyon jó hangulatot tudnak csinálni, fantasztikusak élőben. Sajnos a képek, a videó és a szavak sem tudják visszaadni azt az élményt, amit szereztem. Konkrétan éjjel 1-kor is "pattogtam" és 5-6 óra alvás után is szinte kirobbantam az ágyból, annyira bennem volt még a zene és a hangulat. A legnagyobb probléma az volt, hogy olyan hamar eltelt az idő. Hajnalig tudtam volna őket hallgatni az tuti. El is határoztam, hogy a legközelebbi koncerten az első sorban fogok állni :) (Bár képzeljétek, a koncert végén lejöttek a tömegbe és ott zenéltek köztünk.)

Most pedig egy kis képes beszámoló:
 A hajó a Petőfi híd lábától nem messze van

 A bejárat
 Azért itt is ittunk egy-egy sört,ugyanis volt még egy kis időnk, mert volt egy bő félórás csúszás :)
Plakátok a bárnál
 Az előzenekar: Kéknyúl Hammond Band (ők legalább elkezdhették volna időben, mert igy 1,5 órát vártunk a Movits!-ra)

 Gyorsan átrendezték a hangcuccot és felkerült a logó is 
 Anders Rensfeldt (a fiatalabbik tesó) még beállítja a Dj szettet és az elektromos dobot
 Stílusosan szmokingban kezdték az estét a srácok
 Ahogy a hangulat fokozódott már csak a kigombolt ingek lengedeztek :)
 Szegényeknél otthon -22 fok van ilyenkor, úgyhogy kicsit melegük volt
 Végül az ing is lekerült a lányok nagy örömére :)





Hoztam nektek még egy kis videóanyagot is, amit a fényképezőgépemmel vettem fel, kicsit össze van mixelve több részből. Nem a legjobb minőség, de azért élvezhető. 

CONVERSATION

4 comments:

Thündérke said...

örülök, hogy neked jó napod volt :) bár mindig minden zenekar csúszik :D én már megszoktam :) Ahj, bárcsak nekem is szuper napom lett volna:( vagy legalább jó:(

Csipkelány said...

Ohh, mi történt? Remélem semmi nagy baj nincs azért :S Bár sok apróság is tönkre tudja tenni az ember napját :S Remélem a következők jobbak lesznek. Nyugi, nekem is hullámvasút :) Néha fenn, néha lenn

Csára said...

hu jó látni az a38at belülről ;) Sajnos én még csak illegálisan mehetnék be...
Tök jó koncert lehet, egészen megszerettem az előző bejegyzésedben ezt a zenekart.

Csipkelány said...

tejfölös Málna: Örülök, hogy megszeretted őket. Gyere majd el a következő koncertjükre (még nem tudni mikor, hol), élőben még jobbak :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...