FOTD - Just a line

Nézzétek milyen jól bírta a sminkem a mai napot! Pedig a szájfényen kívül máshoz hozzá sem nyúltam! Reggel 6 előtt feldobtam és most fotóztam csak le. Szerintem elég szuper. Ezt teszi az alap, tényleg megéri használni szemhéjpúder alá is és alapozó/BB krém alá is. Egyébként a Garnier BB van az arcomon, rajta pedig egy kis korrektor és áttetsző porpúder, úgyhogy látható, milyen a fedése. Szerintem szuper kis krém. Kár, hogy gyorsan fogy. De már meg is vettem a következőt. 
Most még élvezem, hogy naponta kimegyek emberek közé, kisminkelem magam, elkészülök, mert most két hétig államvizsga előkészítőkre járok. (Ez a második hét.) Hétvégén viszont kőkeményen neki kéne állni a tanulásnak, mert április 19-én már közigazgatási jogból és alkotmányjogból lesz az államvizsgám (egy napon, igen). Azért az sem könnyíti meg a dolgunkat, hogy mi vagyunk az elsők, akik az új Alaptörvényből vizsgáznak, hiszen elsőben, másodikban még mi is a régit tanultuk... Úgyhogy lányok, lehet, hogy posztjaim majd kicsit ritkábban születnek, de hát túl kell élni valahogy ezt a 3 hónapot. :) Remélem aztán a végén  két betűvel hosszabb lesz a nevem :)
Na bocsánat a kis magánéleti kitérőért, jöjjenek a fotók:





CONVERSATION

7 comments:

Shelbe said...

Nagyon szép smink, kiemeli a szemed :)

Anonymous said...

Szép ez a szín, jól áll és tök jó, hogy ilyen sokáig kibírta. Szép a hajad is!

Thündérke said...

mindig olyan jól áll a hajad :$ mintha fodrásztól lépnél ki :O irigy vagyok ezért kicsit :)

Csipkelány said...

Köszi.
Thündérke: Vicces, hogy ezt írod, mert nekem egyfolytában azzal van bajom, hogy nem áll sehogy :) Mondjuk amikor a kép készült éppen én is elégedett voltam vele :D

Anonymous said...

Ajj, de nagyon tetszik a hajad! A smink tényleg szépen kiemeli a szemed.

Dora Kelemen said...

Juj, a sminked és a hajad...*-* Egyébként festeted a hajad? És ha igen, akkor mi a neve ennek a színnek?:)

Csipkelány said...

Köszönöm lányok! :)
Dóra: A hajam színezve van L'oreal Casting Creme Gloss-al, most éppen a Mézgesztenye árnyalat van rajta (bár már elég rég volt rákenve). Nagyon meg vagyok elégedve vele amúgy, a színeket váltogatni szoktam attól függően mi van a boltban (pl. Gesztenyekrém, Csokoládé)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...