Elkészült a második DIY táska (DIY envelope clutch)

 Az első táskán felbuzdulva elkészítettem a másodikat is, ez már valóban kb. 20 perc alatt kész volt mindennel együtt. Tanultam az első hibájából, most már az anyag fonákján kezdtem a varrást és kifordítottam egyből a táskát. Ráadásul rájöttem, hogy mivel műbőrről van szó, a gomb varrásakor belülre érdemes egy másik, kisebb, lapos gombot tenni, hogy ne szakítsa át az anyagot (bőrdzsekiknél is szokás). 
Ez a táska sokkal közelebb áll az eredeti elképzeléseimhez, mint az első, itt szerencsére minden jól sikerült. Érdekessége, hogy két színű, ugyanis a hátulja és a ráhajtásos rész barna, az eleje pedig fehér (ehhez egy téglalapot fehérből, valamint egy házikóalakú mintát barnából kell kiszabni, a házikó tetejét levágni, ha nem akarjátok csúcsosra), aztán pedig a téglalat 3 oldalát összevarrni és kifordítani. Szerintem ezt még az is meg tudja csinálni, aki korábban nem varrt, csak egyenesen végig kell menni az anyagon és kész is. A kulcs a jó szabásban van. A gombnak itt is sniccerrel vágtam egy kis nyílást, majd felvarrtam a gombot a fehér anyagra. 
Voilá! 



CONVERSATION

13 comments:

Dia said...

uristen de szép lett! én nem tudok kezelni a varrógépet=(

Dia said...

*tudom

toppencs said...

Nagyon jó lett !!!!!!!!! *-*

hajnoca3 said...

Úristen úristen imádom :) Kell :D Fú , mennyire jött ki kb anyaggal gombbal mindennel együtt ? Most tervezek mini varrógépet venni , szerinted azzal el tudok kezdeni ügyeskedni ? :) Puszi !

Csipkelány said...

Köszi lányok!
Hajnoca3: Huh, hát a mini varrógépet nem ismerem, az enyém egy egyszerűbb normál varrógép, de nem is használom ki minden tudását az biztos. Szóval ha azt nézzük, hogy ez a táska mennyire egyszerű, akkor tényleg jó a mini is. Csak az anyagot fogja be szépen. (Amúgy körülnézhetsz az Oktogon varrógépcentrumban is, én ott vettem az enyémet még évekkel ezelőtt), ott tudnak segíteni is. Szerintem 500 Ft alatt jött ki, sőt, lehet, hogy kevesebb is, de én mindkét anyagból (fehér, barna) vettem 1-1 métert, és így is még csomó van belőlük. És a két méter volt 1400 Ft. A gombok 40-60 Ft darabáron voltak, a szíves nagyobb az 150. Szóval azzal számolj, hogy az anyag szélessége eleve olyan 1 méter 1,2 m körül van (asszem ez nem volt olyan 140-150 széles, mint a többi anyagok, de nem mértem le). Szóval nem kell egy métert venned belőle, elég ha mondjuk 40-50 centit veszel, a táska méretétől függően. Számold ki, hogy a leggazdaságosabb számodra :) Remélem tudtam segíteni azért.

Thündérke said...

Szerintem kezdj gyártásba:D

Anonymous said...

Nagyon szép letta táska:))
Egy kérdéssel fordulnék hozzád az utolsó képpel kapcsolatban. Látom hogy a táskából kilóg egy parfum és arrol szeretnék érdeklődni hogy annak mi a neve vagy hol lehet kapni mert egyszer kaptam egy olyan ajándékba és imédtam az illatát de sajnos nemrég elfogott és nem tudom hol lehetne újat venni:(( Előre is köszi a választ:)

Anonymous said...

*fogyott

Csipkelány said...

Névtelen: A parfüm az Avontól van, a neve Treselle. A jelenlegi (9-es) katalógusban is megvásárolható :)

Anonymous said...

szia! megkérdehtnélek, hogy leméred a hosszát meg a szélleségét?:)

Zsapír Pepi said...

Szia!
Rendelésre nem készítenél ilyet?:)))))))

Eleonóra said...

Aaaaa nagyon jó lett !!! :)

Unknown said...

Szia tényleg készíts már légyszi a kézügyetleneknek szerelem első látásra

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...