Szuper puha púderecset olcsón?

Igen! Az Ázsia Centerben bukkantam rá erre a csodaszép ecsetre. Egyszerűen nem tudtam otthagyni. Az első helyen, ahol megláttam 1300 Ft volt, végül én a legolcsóbb helyen vettem meg (amit találtunk), itt 950,- volt. Szerintem ennyit nagyon megért, ugyanis ki lehetett venni a csomagolásból, és már akkor láttam, hogy mennyire puha és nagy. Az ecset 17 cm hosszú, ebből a szőr 4,5 cm-es. A fej átmérője (az ecset része) kb. 4-4,5 cm, tehát elég nagy és pufi. Szerintem kellően tömött. Ami pedig nagyon fontos, nem hullik. Ezt is kipróbáltam, húzogattam még a boltban a szőreit, de nem mozdult. Ennek nagyon örültem. Rögtön tudtam, hogy ezt nem hagyhatom ott. A nyele amúgy egyszerű fekete (volt erős rózsaszín is) és van rajta egy kis csillogó motívum, helyes, de semmi extra. Kicsit olcsó hatása van emiatt, de a szőre valami szuper pihe-puha. Egyébként szintetikus szőr. Nekem különösen tetszik benne, hogy színátmenetes. Már használatba vettem, egyenlőre pirosító felviteléhez használtam, arra nagyon szuper. Szépen és könnyen lehet vele dolgozni. Tényleg nem hullik, szépen felveszi és felviszi a festéket. Szóval úgy érzem jó vételt csináltam. 

 A nyele egyébként elég vastag, ami szerintem praktikus, mert  jól kézre áll.

 Talán a legutolsó képen látszik legjobban, hogy mennyire szép és puha, egyenletes és nagy a feje :)
Mindenkinek csak ajánlani tudom. Azt sajnáltam, hogy nem láttam hasonlót pirosító ecsetben (ferdét). Viszont meglepődtem azon, hogy mennyire jó minőségű ecsetet lehet kifogni ott, természetesen más gagyibb ecsetek és kellékek mellett.  

CONVERSATION

2 comments:

hajnoca3 said...

Nekem is tetszik , elfogadnám :)

Anonymous said...

Jó lehet ez az Ázsia Center, legalábbis mostanában sok jót hallottam róla.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...