Before I leave...

A nagy sietségben sikerült azért pár képet csinálnom, mielőtt elindultam itthonról :) Éppen szakdoga védésre mentem, ugyanis ma fél 6-kor volt. És jelentem, hogy a polgári jogi tanszék elismerte a munkámat és jelessel jutalmazta :) Yayyy :) Csupa jó értékelést kaptam, kb. semmi negativ nem volt benn, amin meg is lepődtem, de nagyon örülök neki. Most már jöhetnek az államvizsgák :S Brrr. Úgy néz ki megvan a sorrend (ha nem változtatok rajta):
április 19. alkotmányjog/közig egy napon (ezt egyben tartják meg, de külön tételeket kell húzni mindkettőből)
május 5. jog- és állambölcselet (itt kicsit sok időm van, valószínűleg polgári jogot fogom ezerrel nyomatni, mert arra nem maradt túl sok idő)
május 31. polgári jog ( hát erre minimum 21-30 nap kell állítólag, de ez kőkeményen, reggeltől-estig)
június 12. büntetőjog 
Hát csajok, nagyon sok erőre és kitartásra lesz szükségem, de legalább a mai napon túl vagyok, hétvégén még egy utolsó kis pihenést beiktatunk, aztán nekiállok tanulni.



CONVERSATION

8 comments:

Marcsikaaa said...

gratulálok :) sok sikert a továbbiakban:) (bárcsak beadtam volna jogra:D )

csini voltal :)

Victoria said...

Sok sikert a vizsgákhoz!:)
üdv. aloebeautyblog.com

Makeupcakes said...

Huh, jól be leszel táblázva, de meglesz mind, kitartás!:)

Thündérke said...

Gratulálok:) küldenék erőt, de nincs felesleg:D Ügyes leszel! :)
Szép voltál :$

zsofi87 said...

Pont kérdezni akartam, hogy te miben mentél? Kosztüm vagy sima blúz, mint a vizsgákra? Még egyszer gratulálok, nagyon ügyi voltál! :) Bár én is túl lennék már a védésen...

Anna said...

Gratulálok az 5ös szakdogához :)

Unknown said...

Gratulálok!
Sok sikert! Kitartás, nemsokára vége! :)

adrus said...

gratugratugratuuulaaa:))))

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...