DIY táska és fülbevalók (fake leather clutch and earrings)

Már elég régóta tervezem, hogy borítéktáskát készítsek, de eddig amikor kerestem nem találtam hozzá anyagot. Most viszont, hogy nem kerestem, véletlen ráakadtam a Jászai Mari térnél lévő KELME boltban ezekre a műbőrökre (690,- /m). Utána beszaladtam a Röltex-be gombokat venni, mert szép, fémhatású arany gombokat képzeltem el hozzá. És mert így a cipzárt illetve egyéb csatot megspóroltam, ez bizonyult a legegyszerűbb megoldásnak.

A műbőrből vettem egy csau színűt és egy fehéret. Feketét is szerettem volna de csak nagyon vastag illetve nagyon vékony volt. Plusz vettem még egy harmadik anyagot, amit még nem tudom, hogy mire fogok használni, de nagyon szép mintája volt, nem hagyhattam ott. 

A borítéktáska elkészítése nagyon egyszerű (lenne), ha nem jönne közbe mindig valami, ami meghosszabbítja a folyamatot. A koncepció az, hogy ki kell vágni egy megfelelő alakú anyagot (lenti kép), a két oldalánál összevarrni, rá a gombot, a gombnak egy kis nyílást és kész is. A probléma abból adódott, hogy eredetileg nem terveztem, hogy kifordítom az összevarrt táskát, hanem csak simán úgy akartam összevarrni, hogy látszódik a varrás is. Csak ezt a varrógépem nem igazán támogatta, mert az anyag színét a talp alatti recés rész (ami továbbítja az anyagot) szépen felkarcolta, úgyhogy mindkét oldalról le kellett vágnom az anyagból, viszont, ha már így kimértem, nem akartam újat szabni, ezért megcsináltam, viszont így nem téglalap alakú, hanem négyzetes lett. Na de sebaj, attól még helyes, csak szélesebbet szerettem volna.


 Kimértem a táska méreteit, majd kivágtam egy nagyobb ollóval. 

Összevarrtam a két oldalát, majd kifordítottam. 

Ezután a gomb kiválasztása következett. Ezeket vettem.






 A szívesnek darabja 150,-, a többi 40-60 Ft között volt.


 Az elkészült "remekmű". Hát jobb is lehetett volna...Sajnálom, hogy nem téglalap alakú lett. De majd azt is csinálok, van anyagom bőven. =(képen kicsit más a színe, olyan sárgás, élőben sötétebb, majd igyekszem rendes fényél is lefotózni).



A táska mellett csináltam két fülbevalót is, amihez mindkét anyagból használtam.

 




CONVERSATION

11 comments:

hajnoca3 said...

Baromi jó lett a táska :)

adrus said...

hát nekem is nagyon bejön:D állati jóó:)

Viki (Irina) said...

nagyon szép lett, tetszik a tatyó!a gombok is tök jók....

Csipkelány said...

Köszi lányok. Még fogok táskát készíteni, azt is megmutatom majd :)

gréti said...

Eszméletlen jó az a táska..:)

Anett said...

Nagyon ügyes vagy! A fülbevalók is jók lettek, főleg a zöld gyöngyös tetszik :)

Kinga said...

Pont tegnap este gondolkodtam azon, hogy kéne nekem is ilyen táska. Nem tudod, hogy milyen színű műbőrök voltak még? Csodaszép lett minden! :)

Kökörcsin said...

Szép a táska, ügyes vagy! :)
Megkérhetlek rá, hogy leírod a pontos címét ennek az üzletnek ahol a bőrt vetted? Nekem is kéne, és nem találni sehol, ha meg találni, az horror árakon van :/

Melcikeh said...

Nagyon jók lettek! Nagyon ügyes vagy! Én nemrég laptop-tokot varrtam. Kézzel, vagy varrógéppel varrtad meg a bőrt?

Thündérke said...

milyen kis ügyi vagy:)

Csipkelány said...

Köszönöm.
Kinga: Volt ez a fehér, barna, volt két fekete, de azok közül az egyik túl vékony, a másik túl vastag volt nekem. Sajnos színeseket nem láttam. Pedig valami barack, korall vagy piros szint, esetleg sárgát én is elfogadnék. De ezért az árért csak ilyenek vannak :S
Boglárka: A bolt ahol vettem a Jászai Mari térnél van, ha leszállsz a villamosról, akkor jobbra indulsz el a Rossmann felé és onnan pedig a Duna irányában, párhuzamosan a villamossal és ott lesz még a McDonald's előtt.
(De azt hiszem a Király utcánál is van egy boltjuk).
Melcikeh: Varrógéppel, ezért nem tudtam a színen varrni, mert a talp (vagyis az a recés dolog, amit továbbítja az anyagot) sajnos felkarcolta volna.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...